Βρες μου εν' αστέρι

 

Το τραγούδι αυτό βασίστηκε στη μουσική παλιού - αγαπημένου τραγουδιού...
Γράφτηκε σε δύό μαθήματα, λόγω δικής μου τεμπελιάς, (έχει και ζέστη)...
Ο δάσκαλος είχε υπομονή όμως.
Ακολούθησε σουβλάκι εορταστικό ( και χορταστικό)
Βρες μου εν' αστέρι
Βρες μου εν' αστέρι
να ζωγραφίσω μιά γιορτή,
Δοσ' μου το χέρι
να ομορφηνουμε τη Γη.
Όσο μπορείς διώξε τον πόνο,
διώξε την πείνα από τη Γη,
μαζί μ' εκείνους που πονάνε
κι αυτούς, που πείνασαν μαζί.
Ζητούν οι άνθρωποι ειρήνη,
χαρά, αγάπη αληθινή...
Πληγώνουνε την καλοσύνη
αυτοί, που μοιαζαν δυνατοί.
Βρες μου εναν ήλιο,
να δώσει ανάσα στο φιλί,
δώρο και φίλο,
χωρίς το φόβο τού "γιατί".
Να τα γευτούμε,
όσα αγαπήσαμε πολύ,
να ονειρευτουμε,
πάντα να βρίσκουμε αντοχή.
Όσο μπορείς διωξε τον πόνο
....
Βρισηις

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μ' ένα χάδι

Η έμπνευση κρύβεται παντού